sobota, 18 kwietnia 2015

Słowo na III Niedzielę Wielkanocną.





Dz 3,13-15.17-19

Ps 4,2.4-9

1 J 2,1-5a

Łk 24,35-48




 s. Maksymilla: W dzisiejszej Ewangelii Jezus zadaje uczniom pytanie: „dlaczego wątpliwości budzą się w waszych sercach?”, jednak to pytanie nie jest skierowane tylko do uczniów. Czuję, że jest ono skierowane także do mnie w chwili wielu wątpliwości. Wówczas, gdy nie rozumiem, gdy moje „oczy są jakby na uwięzi”, Jezus zadaje mi pytanie: dlaczego wątpisz? I za chwilę udziela mi na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi: „popatrz na moje ręce i bok, to Ja jestem”. Prosi mnie, abym spojrzała w Jego stronę, na Niego. Gdy patrzę na Jezusa i widzę Jego przebite ręce i bok, wątpliwości nie znikają, ale jest mi o wiele prościej je ponieść, przezwyciężyć. Wydaje mi się, że one tak jakby chowają się w ten Chrystusowy bok i toną w Przenajświętszej Krwi.
Jezu, nie pozwól, abym odwróciła mój wzrok od  Ciebie…

Błogosławionej niedzieli!

T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz