czwartek, 19 października 2017

Najważniejszy pierwszy krok- adoracja w intencji nowych powołań

"To Duch budzi pragnienia pełnej odpowiedzi ( na Boże wezwanie), to On kieruje wzrostem tego pragnienia, skłania do udzielenia pozytywnej odpowiedzi, a później pomaga w wiernej realizacji. To On formuje dusze powołanych" Młodzi ludzie rozeznający swoje powołanie borykają się z wieloma trudnościami. Często brakuje im odwagi by zrobić, ten pierwszy, najważniejszy krok. Duchu Święty, bądź mocą wszystkich dziewcząt, które zechcesz powołać do naszego Zgromadzenia. 



Poprowadzę Cię w samotność,
poprowadzę Cię drogą,
której nie potrafisz absolutnie zrozumieć,
bo chcę żeby to była droga najkrótsza.

Wszystko co Cię dotknie będzie Cię palić z bólu,
będziesz cofał Twoją rękę,
aż oddalisz się od wszystkich rzeczy stworzonych.
Wtedy znajdziesz się zupełnie sam.

Nie pytaj, kiedy ani gdzie, ani jak to się stanie.
Czy na jakiejś górze, czy w więzieniu,
czy na pustyni, czy w obozie koncentracyjnym,
czy w szpitalu, czy też w Getsemani. To nie ma znaczenia.
Nie pytaj mnie więc,
bo Ci i tak nie odpowiem.
Nie będziesz wiedział,
dopóki się tam nie znajdziesz.

Zakosztujesz prawdziwej samotności,
mojej męki i mojego ubóstwa:
poprowadzę Cię na wyżyny mojej radości;
umrzesz we mnie
i odnajdziesz wszystkie rzeczy w głębi mojego Miłosierdzia,
które stworzyło Cię w tym celu..."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz