wtorek, 15 marca 2016

Dzielimy się sobą - rekolekcje dla dzieci w Osowie

S. JÓZEFA: Pax! W Osowie zostałyśmy ciepło przyjęte przez ks. proboszcza, kadrę nauczycielską i co najważniejsze przez dzieci. Miałyśmy do czynienia z małymi grupami dzieci więc łatwe było nawiązanie kontaktu z nimi i zwiększyło to możliwości urozmaicenia pracy. Dla mnie te rekolekcje były wielkim darem od Pana. Choć to ja je głosiłam to sama bardzo mocno je przeżyłam doświadczając miłości miłosiernego Ojca. Jak się okazało oprócz spotkań z klasami 1-6 szkoły podstawowej miałyśmy możliwość spotkania się z dziećmi z zerówki i przedszkola. Wszystkie odczytałyśmy ta za duży prezent od Pana Boga mogąc patrzeć na niewinność i radość w oczach maluszków rozmawiając z nimi o kochającym Bogu-Ojcu. Mam nadzieję, że dobrze zasiałyśmy ziarno z moimi współsiostrami w dzieciach, a owocowanie zostawiam Duchowi Świętemu :) Dziękuję bardzo za wsparcie modlitewne, które było bardzo odczuwalne. Szczęść Boże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz